Μπορεί να έχει ολοκληρωθεί η τουριστική σαιζόν και οι χιλιάδες επισκέπτες να έχουν επιστρέψει στις χώρες τους εντούτοις η έγκαιρη καταγραφή και επίλυση προβλημάτων του Κέντρου Υγείας Πρίνου αποτελεί κύριο μέλημα της διοίκησης της Αντιπεριφέρειας Καβάλας και του επικεφαλής ΑντιπεριφερειάρχηΘ.Μαρκόπουλου. Μετά τη σημερινή συνάντηση εργασίας με τον Διευθυντή του Κέντρου Υγείας Θάσου, κ. Θωμά Αγγελόπουλο ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας ανάρτησε στο διαδίκτυοστην σελίδα του τα παρακάτω: «Υποστηρίζοντας με έμφαση την επίλυση των προβλημάτων του Κ.Υ Θάσου που εξυπηρετεί περί τις 15.000 κατοίκων και το σύνολο των τουριστών».

Προηγούμενο άρθροΗ γκάφα των 3 Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας για το ΦΠΑ στη Θάσο
Επόμενο άρθροCoca Cola, Unilever, Nestlé και Δέλτα αποσύρουν κάποια προϊόντα μετά τις απειλές για μόλυνση