Με ευρεία συμμετοχή και περισσότερους από 400 εκπροσώπους της εκπαιδευτικής κοινότητας από κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης και από κάθε γωνιά της Ελλάδας, ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή 18 Μαΐου στο συνεδριακό κέντρο Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής τα Education Leaders Awards 2018 powered by RDC Informatics. Στην τελετή απονομής ανακοινώθηκαν οι νικητές των βραβείων που για 3η συνεχόμενη χρονιά διοργάνωσε η εταιρεία Boussias Communications με σκοπό να αναδειχθούν και να επιβραβευθούν οι βέλτιστες πρακτικές στον χώρο της Εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, το χάλκινο βραβείο έλαβε το 2ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας για το έργο «KIDSTARTUPPER.COM  – Διδασκαλία επιχειρηματικότητας σε μαθητές 10-14 ετών, με τη μέθοδο “των πρώτων αρχών” του Αριστοτέλη».

Στο χαιρετισμό της, η Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, Άννα Διαμαντοπούλου, αναφέρθηκε στην σημασία των βραβείων για την αναπτυξιακή προοπτική του κλάδου της εκπαίδευσης και συνεχάρη τους νικητές αλλά και όσους συμμετείχαν. Μεταξύ άλλων, έκανε λόγο για τους δύο στόχους του θεσμού των βραβείων που είναι: αρχικός στόχος είναι η συμμετοχή και η κατάθεση της προσπάθειας όχι απλά σε κρίση αλλά για να μάθει και να εμπνευστεί η εκπαιδευτική κοινότητα στο σύνολό της και ο δεύτερος στόχος είναι η διάκριση, ώστε να ξεχωρίσουν οι καλύτερες και οι πιο ιδιαίτερες προσπάθειες. Όπως σχολίασε χαρακτηριστικά «Η εκπαίδευση είναι ένας πολύ μεγάλος χώρος. Είναι ένας χώρος στον οποίο εργάζονται εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι και αφορά σε όλη τη νέα γενιά άρα και στις οικογένειές τους. Στην εκπαίδευση γεννιούνται όλες οι νέες ιδέες, γεννιέται η καινοτομία». Ιδιαίτερη αναφορά πραγματοποίησε και για το πλήθος των υποψηφιοτήτων της φετινής διοργάνωσης, το οποίο ήταν αυξημένο κατά 25% σε σχέση με πέρυσι ενώ φέτος υπήρξε ενεργή συμμετοχή και από τον χώρο των Πανεπιστημίων αλλά και της αυτοδιοίκησης, κάτι που επιβεβαιώνει όπως σχολίασε και η Πρόεδρος «τον ουσιαστικό ρόλο των δήμων στα σχολεία καθώς το επόμενο μεγάλο στοίχημα είναι η αποκέντρωση και η ενδυνάμωση της συμμετοχής τους». Οι προτάσεις που αξιολογήθηκαν ήταν από κάθε γωνιά της χώρας (από τη Φλώρινα και τον Έβρο, μέχρι την Κρήτη, τη Λέσβο, την Κέρκυρα κ.ά.) και από κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα, τόσο από τον ιδιωτικό όσο και από τον δημόσιο τομέα.